Może łamanie głowy nad tym, dlaczego przybierasz na wadze nie ma sensu. Największe grzechy w diecie większości osób obejmują nadmierne spożycie cukrów prostych. Znajdują się one w praktycznie wszystkich popularnych produktów spożywczych, które niestety wiele osób nie ma pojęcia. Cukier, sam nie jest z natury niebezpieczny. Jest źródłem energii, a organizm zużywa dużo energii w pracy i aktywności, takie jak sportu. Problem pojawia się, gdy nie potrzeba tej energii. Jeśli tak się stanie, nadmiar energii przekształca się w tłuszcz.

Dlaczego cukier jest niezdrowy?

Spożywanie dużej ilości węglowodanów prostych jest niebezpieczne, nie tylko ze względu na przyrost masy ciała, ale również stanowi zagrożenie dla naszego zdrowia. One szybko podnoszą poziom cukru we krwi, które nie są zazwyczaj potrzebne. Rozwiązaniem jest monitorowania składu pokarmu i zbieranie te, które mają niższy indeks glikemiczny. Takie jedzenie zwalnia cukrów do krwi w łagodniejszy sposób, i jesteśmy w stanie lepiej wykorzystać tę energię.

dlaczego cukier jest niezdrowy

Jakich cukrów należy unikać?

Dla żywności postępuj zgodnie z zawartością cukru i skład i unikać tych, z sacharozy, fruktozy, syrop, syrop kukurydziany lub cukru. Nigdy nie pić napojów. W pół kwartę lemoniady można ukryć około 50-60g węglowodanów. Jeśli takie Lemoniada pić 2 litry, to tylko z picia, aby otrzymać ponad 200 g cukrów bezużyteczne dziennie! Po dodaniu innej diety, który również może nie być odpowiedni, to nie ma problemu w uzyskaniu do podwójne cukry niż potrzebujemy. Jeśli następnie rozpoznaje, że jest problem, może to pierwszy duży krok do poprawy charakter. To chyba proste dlaczego cukier jest niezdrowy.

Wraz z węglowodanów jest następnie drugi duży problem bezczynności. Na przykład naukowcy odkryli, że oglądanie telewizji znacznie zwiększa ryzyko rozwoju chorób cywilizacyjnych. W związku z tym oglądaj telewizje, tylko minimalny czas. W telewizji mamy tendencję do spożywania więcej niezdrowej żywności, które zawierają nawet niewielką ilość cukrów prostych. W innym badaniu naukowcy również ostrzeżenie, że nawet obecności centrum fitness nie może chronić nas przed większe ryzyko chorób cywilizacyjnych, jeśli siedzimy na resztę dnia, czy w siedzący tryb pracy lub siedząc przed TV lub komputerem. Ma nieco bardziej aktywny sposób życia i obejmować inne działania takie jak spacery, pracować w ogrodzie, w domu, różne hobby wymagające ruchu, itp.

Jak ograniczyć spożywanie cukrów?

Nie możemy zapomnieć o reguły zmiany spożycia akceptowane diety i w ten sposób energii według działalności możemy wykonać w danym dniu. Jeśli ćwiczymy jeden dzień, a druga jest wolna od treningu, to musimy proporcjonalnie zmniejszyć spożycie energii. Może to być nawet 500 kcal dziennie, więc trzeba zwracać uwagę, gdy biorąc i w tym przypadku komponowania węglowodanów. Aby zachować sportowy i smukłe postacie, zaleca się utrzymać spożycie energii między 27 – 29 kcal na 1 kg masy ciała w odniesieniu do jego wydajności i indywidualnej przemiany materii. Na kilka dni zaleca się, aby zmniejszyć spożycie węglowodanów do najniższych odsetek i zmusić organizm do wykorzystania jako źródła tłuszczu. Jest to cykl węglowodanów.

Preferujemy węglowodany złożone, tylko w czasie sportu mogą być akceptowane cukry proste, w innym okresie, w którym istnieje ryzyko przekształcana w tłuszczu. Węglowodany powinny unikać już wieczorem i przed snem. W badaniu, naukowcy odkryli, że cukry proste w okresie po zakończeniu stażu nie stanowią takie zagrożenie, jako cukry podjętych w innych częściach dnia, kiedy nie jesteśmy tak aktywne.

Ile powinniśmy jeść cukrów prostych dziennie? Nie powinno być więcej niż 10% całkowitego spożycia energii, i to jest maksymalna, więc może być mniejsza. Jeśli zużywają więcej cukrów prostych, rośnie nie tylko ryzyko przechowywania nadmiaru cukrów w zapasy tłuszczu, ale w tym samym czasie znacznie zwiększa ryzyko rozwoju chorób serca, raka i cukrzycy. Należy określić priorytet węglowodanów złożonych, takich jak ziemniaki, ryż, makaron, chleb razowy, płatki owsiane i nie powinien być brak owoców i warzyw.

Kategorie: Recenzje

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *